Un estudiant de l'Escola guanya el 3r premi a la HackMIT

El cap de setmana del 16 i 17 de setembre de 2023 l’estudiant Eric González Duro del Grau en Enginyeria Informàtica de la nostra Escola va participar a la HackMIT, una de les hackathons més prestigioses del món.
El Massachusetts Institute of Technology (MIT) organitza anualment aquest esdeveniment i l’Eric va ser seleccionat per formar-ne part. Ell i el seu equip van resultar guanyadors del 3r premi, d’entre 200 projectes que es van presentar. Valora la vivència molt positivament: “Aquesta experiència va ser increïble i estic profundament agraït pel suport dels meus companys d'equip Soobin, Jasper i Schaler, així com a totes les ments brillants que vam tenir el plaer de conèixer i rebre Consell.
Durant 24 hores ininterrompudes, vam treballar incansablement per desenvolupar un projecte del qual estem molt orgullosos: BeeMovr.

BeeMovr és un mapa interactiu dissenyat per als apicultors, en el qual es pot cercar qualsevol punt geogràfic per obtenir una predicció de la producció de mel que hi hauria en aquella zona.
HackMIT reuneix cada tardor, al campus del MIT, més de 1.000 estudiants d'arreu del món per treballar en projectes de software i/ o hardware.

Més informació sobre el projecte.