La UPC assessora la UPV/EHU en sostenibilitat universitària

Des del mes de febrer, l'Oficina de gestió sostenible i d'igualtat d'oportunitats de la UPC està treballant amb la UPV/EHU per desenvolupar una plataforma de sostenibilitat universitària.

La UPV / EHU, a través del Vicerectorat d'Alumnat, Ocupació i Responsabilitat Social, està impulsant la inclusió de la sostenibilitat en els àmbits de docència, recerca i gestió, i s'ha detectat la necessitat d'articular tota la informació disponible, tant documentació general sobre el tema com tot el referit a planificació i gestió sostenible als edificis i campus de la Universitat.

Per a això s'està dissenyant una plataforma web que aglutini, focalitzi i visualitzi el treball que es realitza en sostenibilitat des de diferents àmbits, i impulsi la interacció i comunicació. En tot el procés de creació d'aquesta plataforma, la UPV / EHU compta amb la col · laboració de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), universitat amb una trajectòria consolidada en el terreny de la sostenibilitat.

Més informació