Celebració dels 50 anys de l’ICE-UPC

8 d’abril de 2021 - 17:30

Ens plau fer-vos partícips de l’acte de celebració dels 50 anys del nostre ICE, el dia 8 d’abril de 2021 a les 17:30.

L'acte, presidit pel Magnífic Rector, Francesc Torres, homenatja el recorregut històric de l'institut i a tots aquells que n'han format part.

L'acte celebra els 50 anys de l’ICE amb l’excel·lència i la qualitat docent a la universitat. Una trajectòria que cal agrair a tots els qui han fet possible que l’ICE hagi pogut estar al costat del professorat al llarg de 50 anys. I que enllaça amb el futur de l'ensenyament universitari i els models docents, i els nous reptes tecnològics i socials.

Tenim la sort de comptar amb la complicitat dels exdirectors i l’exdirectora de l’ICE, que ens ofereixen una Conferència Coral i ens comparteixen la seva experiència i projectes durant el seu pas per l’ICE. Ens remuntem així als inicis de l’ICE per poder fer un repàs dels seus cinquanta anys d’activitat i les seves fites més importants.

Participen de la Conferència Coral:

• Estanislau Roca, catedràtic emèrit de l’ETSAB en nom de Roberto Terradas (†), director ICE que inicià mandat al 1971
  • Ferran Puerta, director ICE que inicià mandat al 1977
  • Francesc Solé, director ICE que inicià mandat al 1979
  • Jorge Martín, professor del departament d’Enginyeria Gràfica i de Disseny, en nom de Josep Andreu Martín († ), director ICE que inicià mandat al 1984
  • Javier Bará, director ICE que inicià mandat al 1997
  • Francisco Calviño, director ICE que inicià mandat al 2002
  • Rafael Pindado, director ICE que inicià mandat al 2004
  • Imma Torra, directora ICE que inicià mandat al 2006
  • Francesc Pozo, director ICE que inicià mandat al 2013
  • Marc Alier, director ICE que inicià mandat al 2014
  • David López, director ICE que inicià mandat al 2015.

El vicerector a càrrec de l’ICE, Santiago Silvestre, vicerector d’Avaluació i Qualitat de la UPC, té un paper destacat durant l’acte.

Tot l’equip actual de l’ICE, encapçalat per la directora de l’ICE, Ariadna Llorens, participa de l’acte de celebració.

L’acte se celebra en format híbrid (YouTube UPC i Auditori de l'Edifici Vèrtex) a causa de la situació d’alerta sanitària i en compliment de les mesures preventives i de protecció per la COVID-19. L’assistència presencial hi és doncs reduïda.

Tanmateix, l’acte es pot seguir de forma online a través del següent enllaçhttps://www.youtube.com/watch?v=JSBy3Yzg4YY(via Canal YouTube de la UPC).