Convocatòria de projectes de millora docent 2021

Un nou impuls

Una de les tasques essencials del ICE és seguir impulsant i recolzant aquelles iniciatives i projectes de millora i innovació docent que repercuteixen en qualsevol dels àmbits docents de la nostra universitat.

Així, l'any 2019/2020 es va llançar una convocatòria d'ajuts dotada amb 140.000 euros, que tot just ha finalitzat.

En paral·lel, i mantenint aquesta visió, s'acaba d' aprovar una segona convocatòria 2021/2022 en la línia de donar suport a projectes d’innovació docent, per a la docència en remot o mixta, orientats a la millora docent a la UPC.

Una proposta que implica una dotació econòmica de 120.000 euros que es destinen a 24 Projectes de Millora de la Docència (PMD) escollits al juliol de 2021 per la comissió integrada per la Vicerectora de Qualitat i Política Lingüística, la Vicerectora de Política Acadèmica, el Director de l’Àrea Acadèmica i la Directora de l’Institut de Ciències de l’Educació.

Amb el suport de l’equip tècnic vinculat a l’ICE i els serveis de producció audiovisual de la UPC.

Creiem fermament en la necessitat de treballar per una docència de qualitat que acompanyi l’estudiantat en el seu procés d'aprenentatge.

Incorporar canvis metodològics que assoleixin una millora en el rendiment de l'alumnat és una feina valuosa per tota la comunitat UPC, i aquesta convocatòria fa possible un suport econòmic pels projectes escollits.

Però hi ha nombroses iniciatives i projectes, que en aquesta línia, són presents a escoles, departaments i estudis de la nostra universitat.

Des de l'ICE continuarem treballant per tots ells, recolzant-los i donant-ne visibilitat, i participant en la seva disseminació dins i fora de la UPC.

Accés a la documentació de les convocatòries: