Nous titulats Postgrau per professorat universitari

Millor treball Fi de projecte 2021-22

El Programa de Postgrau en Ensenyament Universitari en Ciències, Tecnologia, Enginyeria, Arquitectura i Matemàtiques (STEAM) ha celebrat enguany la seva 5a edició amb un total de 13 nous titulats, tots i totes professorat de la UPC implicat en la qualitat de la docència. Sota la direcció acadèmica del professor Antoni Pérez-Poch, són un total de 52 els titulats en aquest Postgrau impulsat per l’ICE. Tots ells han rebut un Títol Propi emès per la Fundació Politècnica de Catalunya totalment lliure de cost pel PDI vinculat a la UPC.

El dia 11 de maig, dins de la Jornada d’Innovació Docent de l’ICE, es va fer l’entrega dels diplomes i es va proclamar la guanyadora del Premi al millor Treball Fi de Projecte 2021-22 que va recaure en la professora Idoia Codina, del departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia.

El Postgrau en Ensenyament Universitari STEAM té una estructura flexible i basada en l’adquisició de competències docents, amb un total de 15 ECTS. El PDI interessat pot seguir-lo al seu ritme i amb un alt grau d’optativitat. Hi ha també la possibilitat de convalidar formació docent rebuda anteriorment. Per a més informació i inscripcions podeu contactar amb la secretaria de l’ICE.

Pàgina web del Programa de Postgrau STEAM