Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del lloc
El Director de l'INTEXTER, Enric Carrera, entrevistat al programa "El quarto de reixa" de Canal Terrassa
Entrevista a Enric Carrera, Director de l'INTEXTER, al Diari de Terrassa
El Director de l'INTEXTER, Enric Carrera, participa a l'acte d'agraïment a la comunitat universitària per les activitats de promoció dels estudis a la UPC.
La UPC ha organitzat, el 10 de juliol, un acte d’agraïment als membres de la comunitat universitària que el curs 2017-2018 han participat en accions i activitats de promoció dels estudis que s’imparteixen a la Universitat.
Visita a l'INTEXTER de membres de l'AEQCT
Celebrada la segona reunió del Projecte Erasmus + "Skills-4 Smart TCLF Industries 2030"
Grups de recerca tèxtils vinculats a l'INTEXTER, presents a la Fira del Coneixement de Berga
Participació del INTEXTER a l'Assemblea Anual d'ACTE
Vols col·laborar amb Morpheos?
Visita al Centre de Documentació i Museu Tèxtil de Terrassa
Participació del INTEXTER al "Teamwork d'empreses en Simbiosi Industrial"
El Prof. F.X. Carrión rep el premi MICELA 2018
Enric Carrera elegit nou director de l’INTEXTER de la UPC
Investigadors de l'INTEXTER creen un ‘sastre’ virtual que encerta la talla en les compres de roba ‘on line’
Defensa del projecte de tesi doctoral de Marta Casadesús Fusté
Lectura de tesi doctoral de Maria Cot Valle
El Prof. F.J. Carrión presenta un treball a la 17th World Textile Conference AUTEX 2017.
El professor F.J. Carrión imparteix docència en la Technical Universty of Liberec (Czech Republic)
Participació del Prof. Carrión a la reunió del 33ª Comité AEC Industries de la Moda.
Propera lectura de tesi doctoral a càrrec de Maria Salud Erencia
José Antonio Tornero defensa la seva tesi doctoral a l'INTEXTER
El títol de la tesi és: Design, study and optimisation of a pneumatic spinning nozzle through finite element modelling and experimental analysis
S’inicia una nova acció de capacitació especialitzada adreçada a joves que es volen especialitzar en el sector tèxtil
Aquesta acció està emmarcada en el projecte ACTE “Teixint idees i xarxes” i vol millorar l’ocupabilitat dels alumnes, a més la transferència de tecnologia i la competitivitat de les empreses catalanes
Invitació per participar en el projecte europeu TECLO
Participació del Prof. Carrión a la reunió del projecte TECLO
El cànem, substitut del cotó convencional?
Representants d'institucions del sector de tractament d'aigües, de països de la regió sud de la Mediterrània, visitaran l'INTEXTER
Investigadors de Sant Joan de Déu i de l'INTEXTER desenvolupen un teixit de nanofibres per al tractament local del càncer
Amb aquest teixit, que es pot impregnar de fàrmacs antitumorals, els cirurgians poden recobrir la zona on han extirpat el tumor per tal d’eliminar les restes tumorals que puguin haver quedat. L’eficàcia del tractament ja s’ha provat en animals i, properament, es volen iniciar els assajos en pacients.
El prof. Dr. F.J. Carrión-Fité participa en el XXIV IFATCC INTERNATIONAL CONGRESS 2016
Jaume Bori defensa la seva tesi doctoral
Títol: ECOTOXICOLOGICAL BIOASSAYS AS COMPLEMENTARY TOOLS FOR THE RISK ASSESSMENT OF CONTAMINATED SOILS.
El Prof. F.J. Carrión presenta un treball a la 16th World Textile Conference AUTEX 2016.
El Prof. F.J. Carrión Fité ha impartit un curs del Màster E-TEAM en la Piraeus University of Applied Sciences d'Atenes