L’INTEXTER acull una jornada sobre com crear una empresa spin off universitària

La creació d'una empresa spin off dins de la Universitat és una excel·lent opció per donar sortida efectiva als resultats de la recerca.

El proper dilluns 14 de maig a les 10h, tindrà lloc a la sala de conferències de l'INTEXTER una sessió, organitzada pel CTT, adreçada a investigadors i tècnics interessats en conèixer les claus de la creació d'una empresa spin off universitària i com aquestes són un mecanisme efectiu de la transferència de tecnologia, perquè permet fer arribar al mercat les innovacions que sorgeixen a la recerca universitària.

En l’actualitat, la valorització dels resultats de recerca,  pren cada vegada més, una importància rellevant en la tasca de les Universitats.  Donar sortida als resultats de la recerca que s’hi generen, deixa de ser una possibilitat i es converteix en un necessitat. Per dur-la a terme correctament, és imprescindible conèixer les eines i mecanismes existents per tal de posar en valor els resultats de la recerca i acostar-los al mercat, de manera que el sistema productiu i social es pugui beneficiar de la tasca de recerca dels centres de recerca.  Les Spin Off’s son un dels mecanismes vàlids per acostar els resultats de recerca al mercat, i la UPC és una universitat puntera en la transferència tecnològica via Spin Off.

Més informació i inscripció a la jornada