Primer dia: Cohesió dels equips Nexus24 + Programa social a Vilanova i la Geltrú

Coneixereu el funcionament del Programa Nexus24 des dels seus valors fins a les instruccions bàsiques de treball.

Quan?

27/09/2016 de 09:30 a 16:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Edifici Neàpolis, Campus Vilanova i la Geltrú

iCal

Aquesta sessió s'emmarca dins l'Escola de Tardor Nexus24, dirigida als equips Nexus24, que té per objectiu principal construir les bases per desenvolupar un projecte basat en el Treball en Equips Col·laboratius (TEC). Com a resultat de l’acció la persona participant podrà:

• Identificar i potenciar els recursos personals que complementen l’equip de treball.
  • Posar en pràctica eines de treball col·laboratiu.
  • Explorar i integrar els valors del treball col·laboratiu.
  • Conèixer i posar en pràctica tècniques de co-creació basades en el Design Thinking.
  • Conèixer els elements més importants de la metodologia de treball àgil.
  • Assentar les bases per comunicar eficaçment un projecte col·laboratiu.

09h30. Benvinguda. Introducció al Programa Nexus24.

Equip de Coordinació + Equip de Facilitadors. Entendre el Programa, els seus valors i funcionament

10h30. Pausa

11h00. Propòsit i valors de l’equip. Autoconeixement i rols.

Tejeredes. Autoconeixement individual i col·lectiu de l’equip: rols i talents

13h00. Dinar

14h00. Rols. Conflictes.

Tejeredes.

• Identificar valors i propòsits de l’equip
  • Prevenció de fractures de l’equip
  • Potenciar la creativitat de l’equip

16h00. Final de la sessió.

Equip de Coordinació + Equip de Facilitadors.

17h00. Activitats socials a Vilanova.

Equip de Coordinació + Ajuntament de Vilanova i la Geltrú + Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques de la UPC

17.00h Visita a LAB - Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques de la UPC.

És el primer centre científic de control de soroll oceànic en l’àmbit mundial i un dels grups més reconeguts internacionalment en l’estudi de l’impacte de la contaminació acústica derivada de l’activitat humana en els animals. Està situat al Port pesquer de Vilanova i la Geltrú i el juny van inaugurar el Túnel Acústic, el primer a Europa amb finalitat no militar.

18.15h Recorregut per La Rambla i Centre de Vilanova.

Passejarem per més d'un quilòmetre de rambla que connecta el mar amb el centre urbà.

19.00h Visita al campanar de l'Esglèsia St. Antoni Abat i veure les vistes de Vilanova i la Geltrú, explicació de la ciutat. Organitzat per l'Ajuntament de Vilanova, amb motiu de l'Escola de Tardor Nexus24.

20.00h Recorregut pel barri de La Geltrú.

Caminarem pels carrers del barri i torna a l'Edat Mitjana. Veurem el castell, l'església i coneixerem la història de la fundació de Vilanova i la Geltrú.

20.30h Sopar a L'Arengada, al barri de La Geltrú.

(Aquest programa està confirmat però podria estar subjecte a canvis si es presenta alguna circumstància que impedeixi realitzar alguna de les activitats)

Tejeredes

Un equip de persones entusiasta que de manera desinteressada col·labora amb Nexus24 des del primer dia del programa, ajudant-nos a definir el propòsit, eines, aportant experiències i compartint amb nosaltres aquest camí. No podem sinó agraïr-los de tot cor el seu suport en aquest viatge. La millor definició del que fan la trobeu a la seva web, on també trobeu tota la metodologia en obert...

"Desde 2009 promovemos procesos de conexión de equipos de personas e implementamos sistemas de gestión a través del trabajo en red colaborativo de organizaciones que están orientadas a tener impacto innovador y transformador. Nuestro sueño es formar articuladores para que puedan tejer las redes humanas de organizaciones que generen abundancia y muevan un mejor mundo."