• Quart dia: Comunicació dels projectes col·laboratius + Sessió Inici de Projectes
  • 2016-10-05T09:30:00+02:00
  • 2016-10-05T16:00:00+02:00
  • Coneixereu i practicareu com comunicar el vostre projecte d'una forma creativa i eficaç. Celebrarem la Sessió d'Inici de projectes dels equips Nexus24
Quan?

05/10/2016 de 09:30 a 16:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala Àgora del Campus Nord, Barcelona

iCal

Aquesta sessió s'emmarca dins l'Escola de Tardor Nexus24, dirigida als equips Nexus24, que té per objectiu principal construir les bases per desenvolupar un projecte basat en el Treball en Equips Col·laboratius (TEC). Com a resultat de l’acció la persona participant podrà:

• Identificar i potenciar els recursos personals que complementen l’equip de treball.
  • Posar en pràctica eines de treball col·laboratiu.
  • Explorar i integrar els valors del treball col·laboratiu.
  • Conèixer i posar en pràctica tècniques de co-creació basades en el Design Thinking.
  • Conèixer els elements més importants de la metodologia de treball àgil.
  • Assentar les bases per comunicar eficaçment un projecte col·laboratiu.
nexus24_esdeveniment_escola-tardor.png

Programa

Coneixereu les claus per comunicar eficaçment el vostre projecte, tant des d'una vessant presencial cara a cara com des de la perspectiva de les xarxes socials.

9h30. Introducció a la comunicació poderosa.

A càrrec de Dani Gimenez, Agència de Salut Pública.

10h. Taller de comunicació poderosa i oberta.

A càrrec de Jaime Benavides.

• Identificar els elements que determinen una comunicació poderosa
  • Com posar en pràctica una comunicació oberta
  • Com utilitzar les xarxes socials eficaçment

13h. Sessió d'inici de projectes.

14h. Retrospectiva.

15h. Final de l'Escola de Tardor 2016.