Es busquen persones per a un equip col·laboratiu sobre innovació en la gestió de la UPC

Si ets de les persones que s’il·lusionen per canviar les coses i millorar la universitat, implica-t'hi!

Es posarà en marxa un nou equip dins la comunitat Nexus24 per dissenyar un sistema d’innovació de la gestió de la UPC que promogui estratègies de millora dels serveis de la Universitat. S’emmarca en el concepte emergent de la innovació pública.

Aquesta proposta de projecte està impulsada per Carla Bragós, Didac Ferrer i Olga Lanau i busquen 3 o 4 persones per formar equip. Els interessa especialment integrar visions complementàries d’usuaris de serveis universitaris, d’estudiantat o de professorat, que tingui ganes d’implicar-se en un projecte col·laboratiu, diferent, i innovador, no només en el contingut sinó també en el mètode. Els interessa treballar amb gent motivada i que tingui coneixement, interès o experiència sobre estratègies i sistemes d’innovació.

El projecte, com els altres projectes Nexus24, implicarà una dedicació important durant un temps determinat, i cal tenir disponibilitat. L’equip participarà a la formació Nexus24 prevista pels dies 27-28 de setembre, i 4-5 d’Octubre.