L'Escola de Tardor de Nexus24 compta amb importants col·laboradors externs

L'Escola de Tardor de Nexus24 està dirigida a totes les persones que participen en algun equip Nexus24.

Els dies 27 i 28 de setembre i 4 i 5 d'octubre se celebra l'Escola de Tardor Nexus24, un espai on els set equips Nexus24 de la 3a convocatòria (2016) viuran diferents experiències i aprenentatges en el marc del Treball en Equips Col·laboratius, metodologia que hauran de posar en pràctica en el desenvolupament dels seus projectes.

Aquesta serà la tercera edició d'aquesta formació especialitzada que sempre ha comptat amb la participació de formadors externs. No obstant, enguany, el nombre i qualitat de col·laboradors, s'ha incrementat.

• El primer dia tindrem la presència de Tejeredes, de la mà d'Esther Camacho. Amb ella treballarem tots els aspectes relacionats amb el propòsit i la cohesió dels equips.
  • El tercer dia comptarem amb l'energia de We Question Our Project, de la mà de l'Itziar Pobes i el Marc Garcia. Amb ells començarem a qüestionar-nos l'abast i essència del projecte, farem prototips i els posarem a prova amb usuaris reals. Ens ajudaran a definir i dissenyar el servei que donarà el projecte.

A banda de les persones que col·laboren en la formació, també altres ens han ajudat amb la logística o el programa social que oferirem als participants: la Unitat de RSC de l'Ajuntament de Vilanova, el personal de Neàpolis i Michel André del Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques de la UPC.

La col·laboració és viva al Programa Nexus24. Moltíssimes gràcies.