Un nou equip dissenyarà la innovació en els serveis UPC

Acaba de constituir-se un setè equip col·laboratiu a Nexus24 per dissenyar un sistema d'innovació dels serveis de la UPC.

L’objectiu principal d'aquest projecte Nexus24 és elaborar una proposta de sistema d’innovació en la gestió i l’activitat del servei públic, orientat a la millora dels serveis que oferim a la Universitat, en els processos que fem servir, o en el coneixement que apliquem, creant oportunitats, facilitant recursos, potenciant capacitats i promovent una cultura que ho afavoreixi.

Per fer-ho, acaba de constituir-se l'equip per al Disseny d'un sistema d'innovació dels serveis de la UPC, en aquesta convocatòria 2016, que està format per aquestes persones:

• Carme Valls, UTG Terrassa
  • Toni Perez, Servei de Personal
  • Ricard de la Vega, GPAQ
  • Albert Renom, inLab FIB
  • Olga Lanau, Gerència
  • Carla Bragós, Àrea Personal i Organització
  • Didac Ferrer, Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats

Tots ells s'uneixen a la resta d'equips per participar a la formació prevista a l'Escola de tardor per als dies 27, 28 de setembre i 4 i 5 d'octubre. Una particularitat que no us passarà desaparcebuda d'aquest projecte és que hi participa la gerent de la Universitat, en una posició de participant en un equip col·laboratiu no jeràrquic sinó hortizontal. Un nou repte al programa Nexus24!