Vols participar a Nexus24 aquest any? Convocatòria oberta

La 3a crida de projectes Nexus24 està oberta fins el 30 de juny

El Programa Nexus24 ofereix un marc d’aprenentatge perquè equips de treball pugueu experimentar i aprendre una manera diferent de treballar a la UPC basat en el Treball en Equips Col·laboratius a través de projectes de millora de la pròpia universitat.

Si sou persones interessades en adquirir aquest aprenentatge i millorar la universitat, ara és el moment de presentar les vostres propostes de projectes a la crida 2017 del Programa Nexus24. Recordeu que no convé esperar el darrer moment per presentar un projecte, perquè cal aconseguir suports de la comunitat i això requereix temps.

També podeu participar valorant les propostes que han fet altres persones. Ho podeu fer de dues maneres: afegint un "M'agrada" si us sembla interessant la idea, o afegint un "M'hi vull implicar", si us agradaria estar en l'equip de treball d'aquell projecte.

Veure les propostes o proposar projectes

Si necessiteu trobar companys/es de viatge per poder presentar una idea de projecte, entra a aquesta llista de correus (trobaequipnexus24@mylist.upc.edu)  o vine als TupperNexus24.

Teniu temps fins el dia 30 de juny!!