[2017] La recerca de la UPC en paraules

Obrim la recerca de la UPC al món mitjançant les paraules

Facilitar al PDI de la UPC col·laboracions internes entre grups de recerca, vincular millor les àrees temàtiques prioritàries dels organismes finançadors amb els grups de recerca de la UPC, identificar els grups de recerca més adients per a resoldre solucions d'empreses.
Projecte
  1. Fase de crida. Proposta inicial
  2. Fase d'Impuls. Sessió Inici de Projectes
  3. Fase desenvolupament:
  • Fase de retorn:
  • Equip
    • Cristina Díez Fernández (Servei de Biblioteques - Biblioteca de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona).
    • Mònica Altimira (Centre de Transferència Tecnològica - Oficina de Projectes Europeus).
      Sílvia Llovera Duran (Servei de Llengües i Terminologia).
    • Alex Leon(Centre de Transferència Tecnològica -DCEN).
    • Malcolm Burns (Oficina de Projectes Europeus. Centre de Transferència Tecnològica- SP).
    • Marta Serrat (Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius. Biblioteca Oriol Bohigas de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona).
    • Monica Vicente Garcia (Servei d'Informació d'RDI).
    Facilitadora Isabel Darnell
    Padrí