Associacions d'estudiants. L'altra vida de la UPC

No tot a la Universitat és estudiar, exàmens finals i avaluacions... La vida als campus també t'ofereix un altre món diferent on pots conèixer altres estudiants amb els quals pots compartir inquietuds, 'hobbies', interessos o fins i tot practicar el teu esport favorit. A més, si ets estudiant de grau, pots obtenir crèdits ECTS.

Apropa't a aquesta cara sovint desconeguda de la Universitat i gaudeix de les moltes associacions registrades a la UPC. Segur que trobes una que encaixa amb tu!

Llegeix-ne més!
Som UPC
  • Girls in ICT, el valor de les dones en l'àmbit científic
    Cinc centres docents de diversos campus de la UPC van organitzar tallers i xerrades adreçades a alumnat de secundària i batxillerat. El Girls in ICT Day a la UPC s'emmarca dins de la iniciativa +NoiesTIC, que organitza accions per promoure els estudis TIC a secundària i batxillerat, així com destacar el valor del treball de les dones en la ciència i l'enginyeria.
  • La UPC entra en escena!
    Els grups de teatre La Coquera i Fem Teatre FME de la UPC han estat premiats en la 3a edició del Festival Nacional de Teatro Universitario, que ha tingut lloc a Toledo, del 28 al 30 d'abril, i en el qual han participat 11 agrupacions universitàries d'arreu d'Espanya. El jurat també ha destacat el treball de la companyia Fem Teatre FME, que ha estat reconegut amb l'accèssit en la categoria de millor peça breu per la representació de l'obra 'Ramón', de Sergi Belbel. Bravo a tot ells! La UPC entra en escena!
  • El 'CAT11e' escalfa motors per a la competició Formula Student 2018
    L'equip ETSEIB Motorsport de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha presentat el vehicle elèctric que ha dissenyat durant aquest curs acadèmic i amb el qual competirà aquest estiu a la Formula Student 2018. Molt bona feina i molta sort en la competició! El 'CAT11e' escalfa motors per a la competició Formula Student 2018

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Jared Tarbell, "Sky puzzle".