Relació d'ofertes rebudes primer període

Tot seguit es publiquen les ofertes rebudes fins el moment per a la realització de pràctiques dins de la Convocatòria Campus Rural 2024.

L’execució de les pràctiques queda condicionada a la signatura del conveni marc entre el Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico i la Universitat.

CRITERIS D'ASSIGNACIÓ DE PLACES OFERTADES

1. En cas que l’oferta hagi rebut només un candidat o una candidata, l’assignació serà directa.
  2. En cas que la persona hagi sol·licitat més d’una oferta, la priorització es farà de manera que quedin totes o el major nombre d’ofertes cobertes. D’aquesta manera si una oferta té dos sol·licitants i una altra només una, si la sol·licitud és comuna a ambdues ofertes, no es tindrà en compte la nota mitjana de l’expedient a l’hora de fer l’assignació i sí que totes dues quedin cobertes.
  3. En cas que una mateixa persona s’inscrigui a més d’una oferta es prioritzarà l’assignació de plaça d’acord amb les recomanacions establertes pel Ministeri, és a dir, es tindrà en compte la nota mitjana actual de l’expedient acadèmic de cada estudiant.
  4. Finalment, es prioritzaran les sol·licituds d’estudiants i estudiantes que participin per primera vegada en el programa, per davant d’aquells estudiants que haguessin gaudit de plaça en convocatòries anteriors.