Manifestació divendres dia 7: Cal lluitar per la nostra universitat i pels nostres llocs de treball!

El Plenari del Comitè d’Empresa de Professorat Docent i Investigador Laboral (CEPDIL) de la UPC ha acordat sumar-se a la manifestació convocada per CCOO i UGT, del divendres 7 d'octubre de 2011, coincidint amb la inauguració del curs acadèmic, i crida a tota la comunitat universitària a participar-hi.

La manifestació és per protestar contra les retallades desproporcionades que estan patint les universitat públiques catalanes, retallades que com sabeu ofeguen la UPC i posen en greu perill l’ensenyament i la recerca universitària, i en conseqüència, tots els nostres llocs de treball com a PDI Laboral.

LES NOTICIES QUE TENIM A DATA D’AVUI AUGUREN MÉS RETALLADES A LA UPC I POSSIBLEMENT MÉS ACOMIADAMENTS DE PDI-L. NO HO HEM DE PERMETRE, LA TEVA PARTICIPACIÓ ÉS CLAU!

La Concentració s'iniciarà a les 9.00 hores del 7 d'octubre a la porta de l'ETSAB (Escola d'Arquitectura de Barcelona) Av. Diagonal 649. Campus Sud de la UPC a Barcelona. Continuarà en Manifestació per la Diagonal fins Av. del Tinent Coronel Valenzuela, entrarà al Campus Nord de la UPC i es dirigirà a la Pl. Eusebi Güell davant de l’Edifici Vèrtex de la UPC (10.30 hr.).

Veure Mapa: http://ves.cat/aTQZ