Prepara't per al món laboral... Arriben els fòrums d'empresa!

Ser un punt de trobada entre l'empresa i els estudiants, aquest és l'objectiu dels fòrums d'empresa, molts dels quals organitzen associacions d'estudiants de les diferents escoles i facultats de la UPC. Constitueixen una magnífica oportunitat per tenir una primera presa de contacte amb el teu futur professional: hi podràs conèixer les sortides professionals dels teus estudis, optar a la primera oferta laboral i participar en les xerrades, col·loquis i tallers formatius que s'hi organitzen.

Llegeix-ne més!
Som UPC
  • Els estudiants de la UPC il·luminen Barcelona
    A les passades Festes de Santa Eulàlia de Barcelona, els dissenys d'estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB), l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV) i la UPC School van omplir de llum els carrers del barri del Poblenou amb motiu del festival Llum BCN.
  • Els estudiants de la UPC il·luminen Barcelona
  • La UPC també fa seu el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència
    Per commemorar el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, a la UPC es van organitzar accions per fomentar la carrera professional de les dones, per valoritzar la tasca que realitzen les dones en la ciència, la tecnologia i l'enginyeria i les matemàtiques, i per apropar els estudis politècnics a les noies.
  • La UPC també fa seu el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència
  • El programa de ràdio 'APM?', en directe des de l'ESEIAAT
    El programa 'Alguna pregunta més?' d'El matí de Catalunya Ràdio es va emetre en directe des de la Sala Polivalent de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) el divendres 23 de febrer. Vols veure'l?
  • El programa de ràdio 'APM?', en directe des de l'ESEIAAT

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: 'Network', de Ivan Emelianov.