Vés al contingut (premeu Retorn)

Com obtinc el Carnet?

-> Si ets PAS o PDI, per obtenir el carnet UPC has de disposar d'una fotografia. En aquest enllaç(obriu en una finestra nova) trobaràs la informació per informar, consultar i/o actualitzar la teva foto.

-> Si ets Estudiant , has d'informar la fotografia accedint a e-secretaria  i un cop validada, en un termini aproximat de 15 dies, el rebràs a l'adreça informada al camp domicili curs . Si aquest camp no conté informació, el rebràs a l'adreça informada al camp domicili familiar

On rebré el carnet?

• si ets PAS o PDI el rebràs a l'adreça de la Unitat Estructural que estiguis assignat
  • si ets estudiant o estudianta al teu domicili
  • si ets estudiant o estudianta de mobilitat al teu Centre

Quan rebré el carnet?

• el període mig d'emissió del carnet és aproximadament de 15 dies.

Grup UPC i Entitats Vinculades

Si pertanys a una Entitat del Grup UPC o Entitat Vinculada, adreçat directament a la teva entitat per informar-te sobre el teu carnet.

Atenció, estudiantant de nou accés!!!

Si ets estudiant del centre docent que indiquem tot seguit, hauràs de recollir el teu carnet a qualsevol dels següents punts d'emissió:

FIB, ETSETB, ETSECCPB, al Campus Diagonal Nord

ESTEIB, ETSAB, EPSEB, FME, al Campus Diagonal Sud

EEBE, al Campus Diagonal-Besòs

EEABB, EETAC, al Campus del Baix Llobregat

ESEIAAT, FOOT, CITM , al Campus de Terrassa

Dates per recollir el carnet: del 13 de setembre al 8 d'octubre. A partir del 6 de setembre, hauràs de sol·licitar cita prèvia

En cas que el teu centre docent sigui l'EPSEM, l' EPSEVG, l' ETSAV o l'FNB, el rebràs per correu postal a l'adreça que hagis informat al camp "domicili curs" de l'e-Secretaria. Si aquest camp no conté informació, el rebràs a l'adreça informada al camp "domicili familiar".

Per a qualsevol dubte relacionada amb el teu carnet pots adreçar-te a un Punt d'atenció del carnet universitari o consultar les dades de la teva identitat digital al MyID