Jornada de debat sobre el World Urban Forum 5

Quan?

23/05/2016 de 09:00 a 10:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'actes del INTEXTER, Carrer Colom 15, Terrassa

iCal

El proper dia 5 de maig, a partir de les 9h, tindrà lloc a l’INTEXTER de la UPC una jornada de debat al voltant del World Urban Forum 5, que va tenir lloc a Rio de Janeiro la primera setmana de Març. La jornada, organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC, posarà sobre la taula els temes més importants que es van discutir a Brasil sobre la gestió de ciutats de dimensions intermèdies.

La jornada de debat que tindrà lloc a l’INTEXTER sobre el World Urban Forum 5, aplegarà tècnics, experts i professors universitaris que dialogaran sobre els grans temes que es van discutir a Rio de Janeiro fa dos mesos, com ara, la definició de ciutat intermèdia, els riscos d’urbanitzar sense control, la gestió dels recursos hídrics, el desenvolupament humà sostenible, noves eines per a la prevenció ambiental, la vertebració urbana envers la fragmentació del territori, i les propostes de transformació de les ciutats intermèdies.

Aquesta jornada està organitzada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC i hi poden assistir estudiants del Master de Sostenibilitat i del programa de Doctorat de la mateixa Càtedra.
Xerrada