Comunicat urgent per a clients de l'INTEXTER - Comunicado urgente para clientes del INTEXTER

Benvolgut client,

D’acord amb les directrius rebudes de la Universitat Politècnica de Catalunya i les autoritats en relació al COVID-19, els informem que l’INTEXTER romandrà inicialment tancat des del dia 16 de març fins al 13 d’abril (ambdós inclosos).

Com a conseqüència d’aquest fet els informem que els serveis d’anàlisis que els hi hem donat fins ara  resta suspès fins a nova ordre. A més, els treballs que actualment estan en curs resten paralitzats per la qual cosa es produiran retards en els terminis de lliurament acordats.

No obstant, continuem la nostra activitat amb la resta de serveis que podem realitzar de forma no presencial.

Tan aviat tinguem noves notícies els mantindrem informats.

Preguem disculpin les molèsties que aquestes mesures els hi puguin ocasionar.

Per a qualsevol consulta durant aquest període s’ha d’adreçar a info.intexter@upc.edu

---

De acuerdo con las directrices recibidas de la Universidad Politécnica de Cataluña y las autoridades en relación al COVID-19, les informamos que el INTEXTER permanecerá inicialmente cerrado desde el día 16 de marzo hasta el 13 de abril (ambos inclusive).

Como consecuencia de este hecho les informamos que el servicio de análisis que les hemos dado hasta ahora queda suspendido hasta nueva orden. Además, los trabajos que actualmente están en curso quedan paralizados por lo que se producirán retrasos en los plazos de entrega acordados.

Sin embargo, continuamos nuestra actividad con el resto de servicios que podemos realizar de manera no presencial.

Tan pronto tengamos nuevas noticias les mantendremos informados.

Rogamos disculpen las molestias que estas medidas les puedan ocasionar.

Para cualquier consulta durante este período se han de dirigir a: info.intexter@upc.edu