Invitació per participar en el projecte europeu TECLO

El projecte europeu TECLO té com a principal objectiu la modernització dels sistemes d'educació superior europeus en l'àmbit tèxtil i la confecció, mitjançant una millor anticipació a les competències requerides, basades en el desenvolupament de col·laboracions entre l'educatiu i l'àmbit empresarial. És un projecte finançat per la Comissió Europea i participen catorze socis europeus, entre ells sis universitats, entre les quals es troba la Universitat Politècnica de Catalunya, a través del seu Institut d'Investigació Tèxtil i C.I; (INTEXTER) i del Departament d'Enginyeria Tèxtil

Dins el projecte, ens agradaria convidar-lo a inscriure en un curs en línia obert massiu (MOOC) per a futurs gerents de tèxtils i de confecció.

El curs està compost de set unitats d'aprenentatge, accessible en línia, i és totalment gratuït.

El TECLO MOOC està dissenyat per als estudiants i els responsables de la indústria tèxtil i de la confecció que vulguin desenvolupar les competències futures que necessita el mercat de treball.

Els estudiants trobaran continguts sobre la implementació d'estratègies innovadores orientades a l'exportació, innovacions no tecnològiques i de màrqueting, reenginyeria de processos d'acord a la sostenibilitat, RSC i Qualitat, i - el més important - formació per adaptar-se a entorns canviants.

La inscripció al TECLO MOOC, podrà aprendre, en el seu propi horari, veient conferències curtes de vídeo, prenent missatges interactius. Les conferències en vídeo estan disponibles en anglès, amb subtítols en vuit idiomes: anglès, espanyol, grec, francès, italià, polonès, romanès i eslovè.

Els participants que completin el curs rebran un certificat en què s'indicaran els resultats d'aprenentatge obtinguts.

Si desitja formar part d'aquesta fase pilot, només ha de completar el breu formulari en línia disponible aquí: http://bit.do/moocform i rebrà les credencials i la informació per entrar-hi. El curs estarà disponible a partir del 2 de novembre del 2016.

El MOOC s'ha desenvolupat en el marc del projecte europeu TECLO - "Futurs directors de tèxtils i peces de vestir per a empreses d'exportació, màrqueting, innovació, sostenibilitat i emprenedoria", cofinançats pel Programa Erasmus Plus.

Per a més informació, visita la pàgina web http://teclo.eu

Informació: Prof. Dr. F.J.Carrión Fité (INTEXTER):