Reobertura dels Laboratoris i Tallers de l'INTEXTER

Comunicat

Atès que la ciutat de Terrassa ha entrat en Fase 2, les autoritats permeten la reobertura dels Laboratoris i Tallers de l'INTEXTER.

Per aquest motiu tornem a estar plenament actius i posem, de nou, el nostre Institut al servei de les empreses en les diferents modalitats de col·laboració: assajos, dictàmens, peritatges, projectes de R + D + I, etc.

Comunicado

Debido a que la ciudad de Terrassa ha entrado en Fase 2, las autoridades permiten la reapertura de los Laboratorios y Talleres del INTEXTER.

Por este motivo volvemos a estar plenamente activos y ponemos, de nuevo, nuestro Instituto al servicio de las empresas en las diferentes modalidades de colaboración: ensayos, dictámenes, peritaciones, proyectos de I + D + i, etc.