Escola Nexus24 2023

Aprèn el Model de Treball en Equips Col·laboratius (TEC)

Quan?

24/04/2023 fins a 28/04/2023 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Campus Nord

Nom de contacte

Model TEC
Aprèn el Model de Treball en Equips Col·laboratius.

25h en horari laboral, respectant les prioritats de les unitats.

Suport
Acreditació Servei de Desenvolupament Professional.

Aprenentatges
Itinerari vivencial aplicats al dia a dia de la gestió de la universitat.

Endinsa't en l'entorn d'aprenentatge experiencial i col·laboratiu de manera autònoma, a les pròpies unitats i serveis o en el marc de projectes transversals entre unitats i treballant sobre projectes de millora de la pròpia universitat.

Vols reformular processos establerts de fa anys millorant la cohesió i l’eficiència de la teva unitat, però no saps per on començar? Ets responsable d’un procés comú a totes les escoles i vols muntar un grup transversal per compartir coneixement?

Practica en un ambient de confiança eines i metodologia de Treball en Equips Col·laboratius amb casos pràctics reals.

Model TEC

• Entén el model dual d'operació per processos i projectes.
  • Coneix i potencia els rols i recursos personals per complementar l'equip de treball.
  • Coneix i posa en pràctica tècniques de co-creació i prototipat per el  disseny de serveis.
  • Introdueix els elements més importants de la metodologia de treball àgil, amb especial atenció a l'experiència d'usuari.

• Formació compartida amb una Staff Training Week, íntegrament en anglès.
  • Dinàmiques i exercicis enfocats a la reflexió individual i a la construcció col·lectiva.
  • Pràctica i vivencial
  • Basada en l'experimentació
  • En un entorn de confiança
  • Incorporació moderada de la lúdica.

Avaluació

L'avaluació de l'assoliment d'aquesta activitat valora l'assistència un mínim del 80% de l'activitat amb una participació activa a les dinàmiques proposades, i avaluació de l'aplicació posterior al lloc de treball.

Per considerar finalitzada l'acció formativa i acreditar-la a l'expedient de formació és imprescindible haver lliurat el qüestionari de valoració i satisfacció.

Calendari provisional

Setze hores repartides en quatre dies que es fan de manera conjunta amb participants de tota Europa.

• 25, 26, 27 i 28 d'abril de 9 a 13 al Campus Nord.

Aprèn a treballar de manera col·laborativa per millorar processos, compartir coneixement, facilitar equips transversals grans i petits i cohesionar la unitat en entorns de treball híbrids.