Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Esdeveniments / Escola Nexus24

Escola Nexus24

Aprèn el Model de Treball en Equips Col·laboratius (TEC)

13/12/2021 a 15/01/2022
Afegeix un esdeveniment al calendari
nexus24-icona-xarxa.png
Model TEC
Aprèn el Model de Treball en Equips Col·laboratius.
nexus24-icona-durada.png
22h en horari laboral, respectant les prioritats de les unitats.
nexus24-icona-suport.png
Suport
Acreditació Servei de Desenvolupament Professional.
nexus24-icona-prodconeixement.png
Aprenentatges
Itinerari vivencial en format mixt (online i presencial)

Endinsa't en l'entorn d'aprenentatge experiencial i col·laboratiu de manera autònoma, a les pròpies unitats i serveis o en el marc de projectes transversals entre unitats i treballant sobre projectes de millora de la pròpia universitat.

Vols reformular processos establerts de fa anys millorant la cohesió i l’eficiència de la teva unitat, però no saps per on començar? Ets responsable d’un procés comú a totes les escoles i vols muntar un grup transversal per compartir coneixement?

Practica en un ambient de confiança eines i metodologia de Treball en Equips Col·laboratius amb casos pràctics reals.

Escola Nexus24

Model TEC

• Enten el model dual d'operació per processos i projectes.
  • Conèix i potencia els rols i recursos personals per complementar l'equip de treball.
  • Coneix i posa en pràctica tècniques de co-creació basades el en disseny de serveis i el prototipat.
  • Introdueix els elements més importants de la metodologia de treball àgil, amb atenció a la veu de l'usuari.

Metodologia

• Dinàmiques i exercicis enfocats a la reflexió individual i a la construcció col·lectiva.
  • Pràctica i vivencial
  • Basada en l'experimentació
  • En un entorn de confiança
  • Incorporació moderada de la lúdica.

Avaluació

L'avaluació de l'assoliment d'aquesta activitat valora l'assistència un mínim del 80% de l'activitat amb una participació activa a les dinàmiques proposades, i avaluació de l'aplicació posterior al lloc de treball.

Per considerar finalitzada l'acció formativa i acreditar-la a l'expedient de formació és imprescindible haver lliurat el qüestionari de valoració i satisfacció.

Mòdul Presencial (Campus Nord)
3 sessions | Durada: 9h | Horari: de 10 a 13h.
Dies: 27/1, 3/3 i 31/3

Mòdul online
7 sessions | Durada: 14h | Horari: de 10 a 12h.
Dies: 2/2, 9/2, 16/2, 23/2, 2/3, 9/3, 16/3

Aprèn a treballar de manera col·laborativa per millorar processos, compartir coneixement, facilitar equips transversals grans i petits i cohesionar la unitat en entorns de treball híbrids.