Fira Nexus24 2019. Pas de l'Equador!

El punt de trobada de totes les persones que treballen de manera col·laborativa per millorar la UPC

Quan?

04/06/2019 des de 09:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

10-14h Aula A3001 Campus Nord

Nom de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

#FiraNexus24

La sessió s'adreça a la comunitat UPC interessada en la col·laboració i en la millora de la UPC. També a les persones que treballen a l'administració pública, o hi estan vinculades o interessades, i volen conèixer una experiència real d'aplicació del treball col·laboratiu per innovar en els serveis públics.

Objectiu de la fira

Aquest any fem el pas de l'Equador del Programa Nexus24 perquè fem ja 5 anys i ens en queden 5 més per assolir la fita marcada pel 2024.

A la primera part del programa (de 10 a 12h) compartirem el treball, resultats i aprenentatges dels equips de l'EscolaNexus24 que han participat durant aquest curs, i de totes les unitats que sense passar pel Programa Nexus24 innoven en processos i serveis des de la col·laboració.

A la segona part (de 12 a 14h) treballarem per definir com han de ser els 5 anys que vindran. Explicarem què s'està coent, què tenim al cap i què podem construir recollint idees de manera col·laborativa amb tota la comunitat.

Programa provisional

9.30-10.00h. Acollida i esmorzar col·laboratiu

Comparteix quelcom per esmorzar, i t'ajudem amb els últims preparatius de la presentació.

10.00-10.20h. Obertura i novetats.

Benvinguda per part del gerent de la UPC, Gerent de la UPC.

10.15-11.35h. Mosaic d'experiències col·laboratives

Experiències UPC on la col·laboració ens està fent canviar la mirada dels serveis.

• 10:15 Projecte de disseny del servei OnVaGIS.  Anualitat 2.
    Perquè tothom arribi a temps a la UPC de forma autònoma i accessible.
  • 10:25 Equip Nexus24 "Coworking spaces"
    Segona anualitat del projecte, amb la implementació de tres espais reals a la UPC
  • 10:35 Equip Nexus24 Objectes perduts a les consergeries UPC
    Compartim bones pràctiques d'una escola en la gestió i ús social dels objectes trobats.
  • 10:45 Equip Nexus24 Col·labApp
    Una eina per entendre de manera fàcil i visual com col·labora el meu equip.
  • 10:55 Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa. EPSEM
    Definim amb tota la comunitat el pla d'actuacions 2019-21.
  • 11:05 Projecte Hub Recircula
    Aprenentatge col·laboratiu PAS-PDI-Estudiantat per afrontar els reptes de l'economia circular, a l'EEBE del Campus Diagonal Besòs
  • 11:15 Equip Analytics UPC Nexus24. Procediment per donar autonomia en l'avaluació i optimització de les webs de les unitats
  • 11:25 Equip impulsor del Servei de Personal 2018-19
    Aprenentatge centrat en les necessitats de l'usuari
  • 11:35 Programa Nexus24 de la UPC
    Balanç de l'any i nous projectes a mig i llarg termini.

11.45-12.00 h. Diàleg participatiu i reflexió

Espai per fer preguntes i debatre en un entorn de confiança sobre les diferents experiències del mosaic, o sobre altres temes que us interessin.

12.00-14.00 h. Pas de l'Equador del Programa Nexus24. Sessió amb facilitadors/es de la col·laboració.

Un cop finalitzada la primera part ens reunirem a la Plaça de Telecos, cap a les 12h, i anirem plegats a l'emplaçament de la segona part.

Activitat especialment dirigida a persones que articulen projectes i comunitats, les que ja han participat al programa i a les que volen ser facilitadores de nous projectes i ajudar a assolir el propòsit de Nexus24: L'any 2024, treballar col·laborativament serà normal a la UPC.

No fem 5 anys cada dia, i ho volem celebrar mirant breument d'on venim, recuperant el manifest, i planificant de manera col·laborativa què volem fer en els 5 anys que tenim pel davant.

Moderem i dinamitzem la sessió:

Didac Ferrer
Equip de coordinació de Nexus24. Gabinet d'Innovació i Comunitat de la UPC. (@didacfb)

Maria Álvarez
Equip de coordinació de Nexus24. Biblioteca de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú de la UPC.

Pere Losantos
Equip de coordinació de Nexus24. Gabinet d'Innovació i Comunitat de la UPC.

Organitza:

Marca_Nexus24.jpg