Checkpoint Nexus24

Espai d'intercanvi per conèixer l'estat dels projectes en marxa de la promoció 2017-18 de l'EscolaNexus24

Quan?

06/02/2018 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala Àgora, Campus Nord

Nom de contacte

#CheckpointNexus24

La sessió va dirigida als Equips Nexus24 principalment, tot i que està oberta a tothom qui vulgui conèixer l'estat actual dels projectes.

Objectiu de la sessió

Aquesta trobada hauria de marcar un punt d'inflexió en el recorregut dels Equips #EscolaNexu24 i que els engresqui a encarar la resta del projecte amb energia.

12h. Inici

Acollida i obertura: Equip de Coordinació Nexus24

12.10h. Experiençòmetre

Cada equip, amb el seu facilitador/a, revisarà quines experiències s'han viscut fins el moment dins l'equip segons el Catàleg d'experiències Nexus24.

Equips:

13h. Posada en comú

Cada equip compartirà a través d'un discurs directe (és a dir, sense material o presentació de suport) durant 5 minuts:

1. L'experiènçòmetre. Quines experiències del catàleg heu viscut?
  2. Estat del projecte i tasques pendents. Comparteix el balanç de la feina feta fins ara.
  3. Com us sentiu com equip?. Expliqueu la vostra història.

13.45h. Temps d'intercanvi

Temps per rebre feedback i fer xarxa.

14h. Cloenda

Moderem i dinamitzem la jornada:

Alex Muntada
Equip de coordinació de Nexus24. Departament d'Arquitectura de Computadors de la UPC.

didac-ferrer.jpg

Didac Ferrer
Equip de coordinació de Nexus24. Responsable d'Innovació i Comunitats de la UPC.

Maria Álvarez
Equip de coordinació de Nexus24. Responsable de la Biblioteca de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú de la UPC.

didac-ferrer.jpg

Pere Losantos
Equip de coordinació de Nexus24. Responsable Programa Nexus24 de la UPC.

Organitza:

Marca_Nexus24.jpg