RDIT – Recerca Desenvolupament i Innovació Tecnològic

L’edifici RDIT és un edifici ubicat al pol territorial de la UPC de Castelldefels, dins del Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT-UPC), destinat a ubicar projectes universitat-empresa, empreses de base tecnològica i centres i instituts de recerca.

Gaudeix d' un entorn privilegiat a tan sols 5 min de l'aeroport internacional de El Prat, a 20 minuts del centre de Barcelona i a 5 minuts de la platja. Disposa de bones comunicacions amb Barcelona, l'àrea metropolitana i l'Aeroport del Prat.

Superfície construïda: 10.000 m2 construïts
Plantes: PB+3

Campus del Baix Llobregat. Edifici RDIT.
C/Esteve Terradas 1. 08860 Castelldefels
Com arribari: Google maps

Un emplaçament de valor afegit per a la teva empresa

La ubicació d’aquest edifici, en un entorn d’innovació d’altra concentració de coneixement i talent, dins el Parc Mediterrani de la Tecnologia, afavoreix la capacitat d’innovació i la competitivitat de les empreses.

El PMT és un nucli de confluència d’interessos que, sota un mateix model, integra, interconnecta i genera sinergies entre:

• Centres docents.
  • Centres i instituts de recerca.
  • Empreses amb activitat d'innovació tecnològica.
  • Empreses derivades (spin-off) de base tecnològica.

El PMT és un espai multidisciplinari en el qual s’integren les especialitats següents:

• Aeronàutica i l’espai
  • Biotecnologia i enginyeria agroalimentària
  • Ciències i tecnologies òptiques i fotòniques
  • Enginyeria biològica
  • Mètodes numèrics en enginyeria
  • Tecnologies de la geoinformació
  • Tecnologies de la informació i les comunicacions
  • Tecnologies del medi ambient

Que t'oferim