Fira Nexus24 2018

El punt de trobada de totes les persones que treballen de manera col·laborativa a la UPC

Quan?

14/06/2018 de 09:30 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula Màster, Campus Nord

Nom de contacte

Impulsa la UPC en xarxa! #FiraNexus24

La sessió s'adreça a la comunitat UPC interessada en la col·laboració i en la millora de la universitat. També a les persones que treballen a l'administració pública, o hi estan vinculades o interessades, i  volen conèixer una experiència real d'aplicació del treball col·laboratiu per innovar en els serveis públics.

Objectiu de la fira

Compartir el treball, resultats i aprenentatges dels equips de l'EscolaNexus24 que han participat en la convocatòria 2017 així com de totes les unitats que sense passar pel Programa Nexus24 innoven en processos i serveis des de la col·laboració.

Programa provisional

9.30-10.00h. Acollida i esmorzar col·laboratiu

Comparteix quelcom per esmorzar, i t'ajudem a preparar el teu estand.

Desperta amb una activitat col·laborativa: munta't la teva ecopaperera personalitzada!

10.00-10.15h. Obertura.

Benvinguda per part del gerent de la UPC, Gerent de la UPC.

Presentació de la plataforma impulsa.upc edu i de la convocatòria Nexus24 edició 2018.

10.15-11.40 h. Mosaic d'experiències

Experiències UPC on la col·laboració ens ha fet innovar. Es fan dues activitats en paral·lel, unes presentacions de 5 minuts sense preguntes, per introduir les iniciatives, i uns estands de petit format de cada iniciativa per resoldre dubtes i anar més enllà. Les presentacions confirmades fins ara són:

Bloc Escola Nexus24

Bloc UPC col·laborativa

11.40-12.00 h. Diàleg participatiu i cloenda

Espai per fer preguntes i debatre en un entorn de confiança sobre les diferents experiències del mosaic, o sobre altres temes que us interessin.

Moderem i dinamitzem la sessió:

Gemma de las Heras
Equip de comunicació de Nexus24. Servei d'Infraestructures de la UPC.

Maria Álvarez
Equip de coordinació de Nexus24. Responsable de la Biblioteca de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú de la UPC.

Pere Losantos
Equip de coordinació de Nexus24. Tècnic d'innovació i col·laboració. Gabinet d'Innovació i Comunitat de la UPC.

Silvia Ecua
Equip de comunicació de Nexus24. Servei de Patrimoni i Contractació de la UPC.

Organitza:

Marca_Nexus24.jpg