Vés al contingut (premeu Retorn)

Fira Nexus24

Sessió Final de Projectes [3a convocatòria]

27/03/2017 de 11:00 a 13:00
On
Sala Àgora, Campus Nord
Persona de contacte

#firanexus24

Estigues al corrent dels resultats assolits! Els equips Nexus24 compartiran experiències i aprenentatges.

La sessió va dirigida a la comunitat UPC interessada en la col·laboració i en la millora de la universitat. També a les  persones que treballen a l'administració pública, o hi estan vinculades o interessades, i  volen conèixer una experiència real d'aplicació del treball col·laboratiu per innovar en els serveis públics.

Objectiu de la sessió

Compartir el treball, resultats i aprenentatges dels Equips Nexus24 que han participat en la convocatòria 2016.

nexus24_esdeveniment_fira.png

Programa

(Aquest programa està confirmat però podria estar subjecte a canvis si es presenta alguna circumstància que impedeixi realitzar alguna de les activitats)

11.00-11.15h. Obertura.

Acollida i benvinguda. A càrrec de l'equip de coordinació Nexus24.

11.15-12.20h. Resultats i aprenentatges dels projectes Nexus24

Exposició dels principals resultats obtinguts i els aprenentatges més destacats.

Equips:

12.20-12.30h. El moment dels Kudos

Temps per a la formulació i intercanvi de Kudos: targetes per expressar un reconeixement/agraïment a les persones que vulguis.

12.30-12.45h. Resultats i aprenentatges d’altres projectes transversals

Presentació del treball d’equips també emergits a la convocatòria Nexus24

• Guia de bones pràctiques de teletreball a la UPC.
  • Reutilitza’m Un PoC +. Fer fàcil la reutilització a la UPC.

12.45-12.50h. Reflexions de la gerent

A càrrec de l'Olga Lanau. Gerent de la UPC

12.50-13.30h. Fira de projectes

Estands de cada projecte per a la mostra i comunicació de resultats (prototips, proves, material imprès...).

Moderem i dinamitzem la sessió:

Maria Álvarez
Equip de coordinació de Nexus24. Responsable de la Biblioteca de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú de la UPC.

Alex Muntada
Equip de coordinació de Nexus24. Departament d'Arquitectura de Computadors de la UPC.

nexus24_quisom_silvia-ecua.jpg

Silvia Ecua
Equip de comunicació de Nexus24. Servei de Patrimoni i Contractació de la UPC.

Organitza:

Marca_Nexus24.jpg