Vés al contingut (premeu Retorn)

Extensió de l'estada

Si durant l'estada l'estudiant decideix estendre més de 30 dies la durada d'aquesta, caldrà demanar aquesta extensió per escrit. L'extensió ha de tenir una motivació acadèmica i sempre ha d'anar acompanyada de la modificació de l'acord acadèmic (training agreement)

L'estudiant ha d'emplenar la sol·licitud i fer-la arribar al Servei de Gestió Acadèmica a través de la plataforma DemanaSGA. També caldrà adjuntar un pdf amb la modificació de l'acord acadèmic de prácticas.

La sol·licitud ha d'arribar, com a màxim, un mes abans de la finalització de l'estada. Les peticions posteriors a aquesta data no podran ser autoritzades.

Un cop consultat el centre, la resolució de la sol·licitud es comunicarà a l'estudiant mitjançant el mateix tiquet creat per aquest efecte.

Si l'ampliació implica que la durada de l'estada és superior a un quadrimestre, caldrà que l'estudiant es matriculi dels crèdits requerits tal com estableix la convocatòria.

Model de sol·licitud d'autorització de l'extensió

(en format word o en format pdf)

Model per a la Modificació de l'acord acadèmic de pràctiques

Versió en castellà - English version