RDIT Pills. Estratègia de Protecció en processos d’Internacionalització

Quan?

16/05/2019 de 12:00 a 13:15 (Europe/Madrid / UTC200)

IncubationRDIT #RDITpills

Vols conèixer tot el relacionat amb la internacionalització de Patents i/o Models d'Utilitat, Dissenys industrials, Marques i noms comercials.? Si es així, no et pots perdre aquest  RDIT Pill en Propietat Industrial i Intel·lectual

El proper dia 16 de maig, organitzem una jornada a l'edifici RDIT, en la que comptarem amb la visió  de PONS IP, experts en la definició d'estratègies, la creació, gestió i defensa dels drets de propietat industrial i intel·lectual.

Objectiu de la jornada

Sensibilitzar sobre la internacionalització de les empreses, que té el transformar els seus desenvolupaments i innovacions, en una Cartera d'Actius de Propietat Industrial. Es tractarà la internacionalització de Patents i / o Models d'utilitat, Dissenys industrials, Marques i noms comercials.

11.45 – 12.00 h. Acollida. Recepció d'assistents

Sala de Reunions Edifici RDIT - 013
Parc Mediterrani de la Tecnologia. Campus Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

12.00 – 12.05 h Benvinguda

Presentació de l´Acte als assistents de part del Servei de Gestió de Innovació.

12.05 – 13.30 h Ponència: "Estratègia de protecció en processos d'internacionalització. Aspectes a tenir en compte en els nostres processos d'internacionalització"

En aquesta píndola es tractarà la internacionalització de Patents i / o Models d'utilitat, Dissenys industrials, Marques i noms comercials.

Albert Roma . Assessor en Propietat Industrial en PONS IP.

Llicenciat en Ciències Econòmiques per The George Washington University a Washington DC (Estats Units).

En l'actualitat assessora en propietat industrial i intel·lectual en tot el relacionat amb la sol·licitud de marques, patents, dissenys industrials, drets d'autor i competència deslleial.

13.00 – 13.15h. Torn obert de paraules

13.15 – 13.45h. Sessions individualitzades per atendre consultes

Modera i dinamitza la jornada

Oscar Solaz. Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

Espai Emprèn Manager.  Ha format part de l'ecosistema emprenedor català des del 2008, a través del programa públic d'assessorament a persones emprenedores de la Generalitat de Catalunya. A més de l'assessorament en l'àmbit de l'emprenedoria, ha participat i impulsat diferents projectes de promoció econòmica en l'àmbit municipal català. Actualment, està integrat en l'equip del Servei de Gestió de la Innovació UPC portant la gestió del nou Espai Emprèn de Castelldefels, un espai que té com objectiu formar i capacitar estudiants, investigadors, emprenedors i, en definitiva, persones amb talent i capacitat per generar projectes innovadors.

Inscripció

L’aforament és limitat i la inscripció obligatòria a través del formulari electrònic habilitat. Se seguirà rigurós ordre d’inscripció fins a finalització de les places.

Inscriu-te

RDIT PILLS

En el marc dels UPC Innovation Ecosystems, des de el Servei de Gestió de la Innovació UPC, hem elaborat un ampli catàleg de serveis dirigits a oferir a la comunitat d’empreses incubades eines i recursos dirigides a la seva activitat emprenedora.

Es RDIT PILLS és un d’aquest serveis. Es tracta d’un seguit d’itineraris formatius orientats a la capacitació de les empreses incubades UPC, els seus empleats i agents del ecosistema UPC, en temàtiques concretes i d’interès per la seva activitat emprenedora.

Aquestes càpsules formatives son de dos tipus: RDIT PILLS Globals i RDITPILLS Específics:

RDITPILLS Globals: Temàtiques d’itineraris formatius de matèries diverses en format curt, amb l’objectiu de facilitar coneixements bàsics relacionats amb la tecnologia, la innovació i l’emprenedoria.

RDITPILLS específics, càpsules formatives, de durada màxima d’una hora i mitja en la que un/a expert/a abordant alguns/es de les següents matèries:

• RDIT PILLS Gestió Projectes: Temàtiques empresarials focalitzades en la consolidació del nou projecte empresarial en l’àmbit de la gestió
  • RDIT PILLS Business: Temàtiques empresarials focalitzades en l’àmbit del creixement i consolidació del nou projecte empresarial
  • RDITPILLS IP: Temàtiques empresarials focalitzades en temes d’assessorament en propietat industrial i intel·lectual i en protecció i explotació dels resultats de la I+D+i