RDIT Pills IP. “Secrets Industrials/Empresarials. Com protegir mitjançant un secret industrial, tot allò que no pugui, o no interessi ser patentat”

Quan?

18/07/2019 de 12:00 a 13:45 (Europe/Madrid / UTC200)

#IncubationRDIT #RDITpills #PillsIP

Que entenem per secret empresarial? Què és el Know-how? Quines mesures són les raonables a aplicar en protecció del secret empresarial? Quines activitats poden ser considerades objecte de persecució?

En aquesta jornada aprendrem a diferenciar entre secret comercial i secret industrial, i sobre les diferències i requisits perquè el Know-how sigui considerat secret empresarial.

Objectiu de la jornada

Aquesta jornada té per objectiu analitzar el canvis de la nova normativa de Secrets Empresarials, així com entendre que pot considerar-se secret industrial i els mecanismes per a protegir-lo. S'oferiran les claus per treure el màxim profit d'aquesta fórmula de protecció des de les empreses.

11.55 – 12.00 h. Acollida. Recepció d'assistents

Sala de Reunions Edifici RDIT - 013
Parc Mediterrani de la Tecnologia. Campus Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

12.00 – 12.05 h Benvinguda

Presentació de l´Acte als assistents de part del Servei de Gestió de Innovació.

12.05 – 13.15 h Ponència: "Secret Industrials/Empresarials. Jornada enfocada a protegir mitjançant un secret industrial, tot allò que no pugui, o no interessi ser patentat."

En aquesta píndola formativa analitzarem el canvis de la nova normativa de Secrets Empresarials, així com entendre que pot considerar-se secret industrial i els mecanismes per a protegir-lo. S'oferiran les claus per treure el màxim profit d'aquesta fórmula de protecció des de les empreses.

Elisa Monte, Assessora d'Empreses i Centres Públics d'Investigació de PONS IP

Llicenciada en Dret per la Universitá degli Studi di Padova (Itàlia); Màster en Propietat Intel·lectual i Industrial, Competència i Noves Tecnologies per la Universitat Rei Joan Carles i Fundació PONS (Madrid); Corso di Proprietá Industriale- Marchi pel Politecnico di Milano (Itàlia).  En l'actualitat assessora a empreses i centres públics de recerca en matèria de patents i secrets empresarials. Així mateix, presta assessorament jurídic a entitats que participen en el programa europeu de finançament H2020."

13.15 – 13.45 h Face to Face de 5 minuts

Consultes individuals sobre la temàtica tractada. Necessari petició prèvia.

Modera i dinamitza la jornada

José Luis Grande. Servei de Gestió de la Innovació de la UPC

Incubation Manager. José Luis ha estat estretament lligat al desenvolupament de negoci dels d'espais incubació UPC des de el 2012.
Actualment, està integrat en l'equip del Servei de Gestió de la Innovació UPC, estant al càrrec del desenvolupament de l'estratègia d'incubació i serveis a les incubades. El seu coneixement i experiència en l'àmbit, li permet ser un eficaç enllaç entre els emprenedors / empreses incubades i el propi ecosistema UPC, en la mesura que els facilita l'accés a les potencialitats i capacitats de la UPC, generant propostes de valor bidireccionals i de benefici mutu.

Inscripció

L’aforament és limitat i la inscripció obligatòria a través del formulari electrònic habilitat. Se seguirà riguros ordre d’inscripció fins a finalització de les places.

Inscriu-te

RDIT PILLS

En el marc dels UPC Innovation Ecosystems, des de el Servei de Gestió de la Innovació UPC, hem elaborat un ampli catàleg de serveis dirigits a oferir a la comunitat d’empreses incubades eines i recursos dirigides a la seva activitat emprenedora.

Es RDIT PILLS és un d’aquest serveis. Es tracta d’un seguit d’itineraris formatius orientats a la capacitació de les empreses incubades UPC, els seus empleats i agents del ecosistema UPC, en temàtiques concretes i d’interès per la seva activitat emprenedora.

Aquestes càpsules formatives son de dos tipus: RDIT PILLS Globals i RDITPILLS Específics:

RDITPILLS Globals: Temàtiques d’itineraris formatius de matèries diverses en format curt, amb l’objectiu de facilitar coneixements bàsics relacionats amb la tecnologia, la innovació i l’emprenedoria.

RDITPILLS específics, càpsules formatives, de durada màxima d’una hora i mitja en la que un/a expert/a abordant alguns/es de les següents matèries:

• RDIT PILLS Gestió Projectes: Temàtiques empresarials focalitzades en la consolidació del nou projecte empresarial en l’àmbit de la gestió
  • RDIT PILLS Business: Temàtiques empresarials focalitzades en l’àmbit del creixement i consolidació del nou projecte empresarial
  • RDITPILLS IP: Temàtiques empresarials focalitzades en temes d’assessorament en propietat industrial i intel·lectual i en protecció i explotació dels resultats de la I+D+i