RDIT Talks. La UPC: Sinergies i Oportunitats

Jornades per promoure els ecosistemes d’innovació oberta i ajudar a fer crèixer el teu projecte empresarial.

Quan?

23/10/2018 de 09:45 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala de Reunions Edifici RDIT - 013

Nom de contacte

#RDITalks

Ets una startup en fase de creixement i/o una  petita o mitjana empresa? Vols innovar de la ma dels agents de recerca del territori? Vols conèixer els serveis d’innovació d’alt valor afegit que la UPC posa a l’abast de les empreses?

En el marc de l’estratègia dels UPC Innovation Ecosystems,  un dels nostres objectius es afavorir un major aprofitament de les sinergies positives a través de la  visualització dels serveis concrets que estan adreçats a les empreses que volen innovar i per a les quals la UPC esdevé un soci tecnològic principal.

Aquesta jornada presentarem les capacitats i potencialitats de la UPC a les petites i mitjanes empreses del territori en general, i de manera molt especial  a les empreses incubades a l’edifici RDIT del  Campus del Baix Llobregat, dins del Parc Mediterrani de la Tecnologia.

09.45 – 10.00 h. Acollida. Recepció d'asistents

Sala de Reunions Edifici RDIT - 013
Parc Mediterrani de la Tecnologia. Campus Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

10.00 – 10.05h Benvinguda

Benvinguda als assistents i presentació del programa del tercer RDIT Talks.

José Luis Grande, Incubation Manager en el  Servei de Gestió de la Innovació UPC.

10.05 – 10.20h. Presentació del Campus del Baix Llobregat i el Parc Mediterrani de tecnologia

Visió, Objectius i Directius Estratègiques del PMT.

José Manuel Yufera, Delegat del Rector al Campus del Baix Llobregat i Conseller Delegat del PMT.

10.20 – 10.30h. La coordinació i les sinergies entre els actors del PMT

Accions i Eixos d'actuació per l'Impuls de projectes de col·laboració entre entitats del PMT / Grups de recerca / Escoles UPC.Dinamització Campus: Serveis i activitats per empreses i entitats del PMT.

Montse Solsona,  Promoció Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT) - UPC Campus Baix llobregat.

10.30 – 10.40h. Presentació UPC Innovation Ecosystems

Espai Emprèn, Espai de Creació Avançada, incubació, Acceleració i Corporate Venture.

Manel Arrufat. Cap Ecosistemes d'Innovació i Emprenedoria UPC, Servei de Gestió de la Innovació UPC.

10.40 – 10.50h. Presentació del Centre d Innovació i Tecnologia (CIT UPC)

La UPC, a través de la Fundació CIT, posa a disposició de les empreses les capacitats dels grups d'investigació per a la realització de projectes d'innovació.

Antonio Álvarez, Director CIT UPC.

10.50 – 11.00h. Servei de suport a la Recerca UPC

La recerca al Campus del Baix Llobregat i al PMT. Les oportunitats i sinergies dirigides a empreses per participar-hi com a potencials partnerships en consorcis internacionals; recerca de finançament nacional i europeu per desenvolupar projectes de recerca amb partenariat amb la universitat.

Mireia de La Rubia. Cap Servei Suport a Recerca i la Innovació

11.00 – 11.10h. Presentació de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC)

Convenis Cooperació Educativa i pràctiques en empreses. Graus i Masters que s'hi cursen per identificar potencial accés a talent de l'escola.

Enrica Zola, Sotsdirectora de l´EETAC

11.10 – 11.20h. Presentació Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB)

Nuria Cañameras, Sotsdirectora de  l'ESAB

11.20 – 11.30h. Presentació Servei Biblioteca UPC - Campus del Baix Llobregat

Accés a les col·leccions de la biblioteca, informació especialitzada, als seus espais i equipaments i préstec de documents. Serveis a disposició de comunitat alumni UPC i empreses.

Gemma Garcia. Directora de la Biblioteca del Campus del Baix Llobregat.

11.30 – 11.40h.

El Pla de Doctorats Industrials com a eina per contribuir a la competitivitat i internacionalització del teixit industrial català, retenir talent i situar els doctorands i doctorandes en condicions de desenvolupar projectes d'R+D+I en una empresa.

Francesc Sepulcre. Director Escola de Doctorat

Inscripció

L’aforament és limitat i la inscripció obligatòria a través del formulari electrònic habilitat. Se seguirà rigurós ordre d’inscripció fins a finalització de les places.

Inscriu-te