Vés al contingut (premeu Retorn)

16 de juny: EducationUSA, sessió online "Virtual Pre-Departure Orientation"

educationUSA

EducationUSA Spain a la Comissió Fulbright a Madrid, centre oficial d'assessorament acadèmic sobre estudis superiors en EE. UU. pertanyent a la xarxa de el Departament d'Estat d'EE. UU. celebrarà el proper dimecres 16 de juny a les 17h  una sessió de Virtual Pre-Departure Orientation. La sessió està destinada a estudiants que aniran als Estats Units d'Amèrica durant el curs 2021-22, per realitzar-hi estudis o estades, tant a nivell de grau com de postgrau.

En aquesta sessió en línia i gratuïta s'hi abordaran tant aspectes pràctics de trasllat i arribada a EE. UU, com detalls sobre l'experiència universitària a través d'estudiants que ja l'han viscut o es troben allà. També comptaran amb un representant de la Secció de Visats de l'Ambaixada d'EE. UU a Espanya, per aclarir qüestions relatives a l'obtenció dels mateixos i la seva tramitació.

Inscripcions

Els interessats en assistir-hi poden inscriure's gratuïtament aquí: https://bit.ly/VirtPDO21

Contactar amb Education USA a través de: