Beques Fulbright per a cursar estudis de postgrau als Estats Units durant l'any acadèmic 2025-2026

Fulbright España ofereix beques per a cursar estudis de màster o doctorat en universitats dels Estats Units d'Amèrica. Les beques es poden sol·licitar per a qualsevol disciplina acadèmica.

Les beques estan adreçades a titulats i titulades que desitgin cursar programes de màster o doctorat als Estats Units d’Amèrica, per un període de 10 a 12 mesos renovable fins a un any addicional.

La beca comprèn:
•    La quantitat de 1.300 dòlars, en concepte de despeses de viatge d’anada i tornada i d'allotjament inicial.
•    Una assignació mensual, d’entre 2.830 i 4.300 dòlars.
•    Un màxim de 40.000 dòlars, per cobrir les despeses de matrícula i de taxes obligatòries de la universitat.
•    Assegurança mèdica i d'accidents.

Per a sol·licitar les beques es requereix:
•    Tenir la nacionalitat espanyola.
•    Tenir un bon coneixement de la llengua anglesa (acreditat mitjançant TOEFL, IELTS o Duolingo).
•    Tenir una titulació d'estudis superiors, obtinguda entre el gener de 2017 i el setembre de 2024.

La convocatòria es tanca el 15 d'abril de 2024.

Per a més informació, les persones interessades poden visitar la pàgina web de Fulbright España.