La UPC premiada en la 10a edició de la UNIRUN, la Cursa de les Universitats Catalanes

Aquest diumenge 3 de març s’ha celebrat la 10a edició de la UNIRUN. Aquesta vegada ho ha fet sota la pluja i en un recorregut de 5 quilòmetres.

La prova està impulsada per l’ECU (Esport Català Universitari), amb el suport de la Secretaria General de l’Esport i l’Activitat Física i l’Ajuntament de Barcelona. La UNIRUN 2024, patrocinada per Adidas ha sigut un èxit de participació, amb més de 5.000 inscripcions esgotades des de fa cinc setmanes.
El Rector de la UPC, Daniel Crespo i la Presidenta del Consell Social, Montse Guardia, han assistit al lliurament de premis als millors esportistes universitaris i a les universitats premiades.

La Universitat Politècnica de Catalunya, ha quedat segona classificada per equips darrera de la Universitat de Barcelona i per davant de la Universitat Pompeu Fabra que ha obtingut la 3a posició.

Aquest any, per a celebrar el 10è aniversari, s’han repartit diferents premis. La Universitat Politècnica de Catalunya ha rebut 3 dels 4 premis que s’atorgaven.
- premi a la Universitat amb més participants segons % de matriculats,
- premi Generalitat de Catalunya a la Universitat amb més participació femenina  segons el percentatge d’alumnes,
- premi a la Universitat més solidària.

El primer classificat masculí per la UPC ha estat Miquel Borràs (ESEIAAT) i la primera classificada femenina l’Ares Inglada (FIB).

Fotos.