Lliurament 6è Premi per associacions

Avui dimarts 28 de novembre, ha tingut lloc al rectorat de la UPC l'acte de lliurament de la 6à edició de premis per associacions de la UPC.
La benvinguda ha anat a càrrec del Rector de la UPC que ha explicat la importància de la vida universitària i els valors que es volen transmetre a la comunitat UPC.

Els premis responen als objectius de dinamitzar i promoure idees, projectes i accions innovadores que sensibilitzin sobre la nostra responsabilitat social i tecnològica, la implicació en el foment de la vida universitària, la importància de la coeducació i el foment de l'associacionisme dins de la UPC.

Enguany s'han presentat al premi 14 projectes i han estat guardonades, dins la categoria d'estudis-formació transversal, les associacions Estudiants de Dades i Euroavia de Terrassa, i dins la categoria de participació-vida social universitària les associacions Erasmus Students Network i la Colla Castellera Bergants de Terrassa.
Les 4 associacions premiades han fet una breu exposició del seu projecte.

Ha conclòs l'acte l'Anna Mujal, vicerectora de Docència i Estudiantat de la UPC, que ha manifestat la seva satisfacció per la qualitat del projectes presentats i perquè les associacions continuïn treballant per fer realitat els seus objectius i divulgar la seva tasca dins i fora de la universitat.

Video de l'acte de lliurament de premis.