Xerrada Taller Cuina Microbiota intestinal

• PVP: 15.00€

• Preu membres altres universitats: 15.00€

Nutrició

Xerrada Taller Cuina Microbiota intestinal (ref. 23NUTRICIO04)

Dijous 16 de maig de 2024

Dijous

De 14.15 a 16.15 h

Lloc: Poliesportiu, Servei d´Esports UPC Barcelona

Estat: Funcionant

Nivell: Sense

Contracta online

PLACES

Totals: 18

ACTIVITAT: Microbiota intestinal equilibrada i salut, van del bracet!
                       Cuina per una microbiota sana

PREUS:

COMUNITAT UPC       2 EUR * + 6 EUR/suplement menjar directament en metàl·lic
    PVP                            15 EUR* + 6 EUR/suplement menjar directament en metàl·lic

* SUPLEMENT:  el mateix dia de l'activitat s'haurà d'abonar directament  6 EUR/ en metàl·lic en concepte de material.
    Aquest suplement és igual per a tothom. Penseu que tastareu tot el que es cuini.

Us tornem a proposar una activitat en el que la professora Victòria García Framis ens brindarà una sessió doble de xerrada (45 minuts) i taller de cuina (75 minuts) molt interessant sobre la microbiòtica intestinal tan importanmt per ñla salud del cos!

Com sempre gaudirem d’una demostració culinària i degustació.

Docent: Victòria García Framis: Llicenciada en Biologia UAB, Doctora en Biologia UAB, CIRIT Generalitat de Catalunya, Beca postdoctoral de perfeccionament de la formació docent i investigadora de doctors universitaris, responsable de la Delegació a Catalunya de “Tecnologia para el Desarrollo e Investigación”, Màster en Dietètica i Nutrició Humana, Dietista en la línia naturista i ecològica i cuina terapèutica- naturista, vicepresidenta de l'Associació de Tècnics Superiors en Dietètica ADITEC, col·labora en la divulgació de temes relacionats amb la nutrició en revistes del sector, compagina la consulta en Nexesalut www.nexesalut.es amb la docència impartint cursos, postgraus i conferències en temes relacions amb la nutrició i dietètica, etc.

Clica l'enllaç per saber per què la importància dels cursos de Nutrició