Jornades pels Caps de 1r nivell UPC. 3a sessió

“Reflexions entorn el model de prestació del servei universitari a la UPC”

Quan?

27/04/2022 de 11:30 a 17:30 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Vivim una època de grans reptes globals, que no per coneguts deixaran d'estar presents. Recollits als ODS tenim un mandat específic i transversal que ha d'incorporar-se necessàriament a la prestació dels serveis públics. Entendre i respondre a un mon interconnectat i interdependent implica un canvi global substancial.

Les noves formes d'organització en xarxa i de governança pública, requeriran transformar les cultures organitzatives que s’enfoquen en compartiments estancs i segueixen velles dinàmiques de fragmentació.

Aquestes jornades tenen l’objectiu d’encetar un espai de debat,- amb els caps de primer nivell-, entorn el model de prestació del servei universitari a la UPC.

Les Jornades s’han concebut com un espai de treball col·laboratiu que permeti alçar la mirada del dia a dia, debatre sobre el servei que oferim, identificar els reptes presents i futurs per a la gestió i les possibles línies d'acció.

La gestió i el lideratge de la innovació a l'entorn públic

La darrera sessió d'aquestes jornades de debat sobre el model de prestació del servei universitari té per objectiu recollir els debats oberts en les sessions anteriors, d'anàlisi dels reptes de l'entorn, de noves concepcions de la prestació del servei públic i de gestió de les persones i els equips, incorporant la gestió de la intel·ligència col·lectiva com a eina per a la innovació en la gestió.

11.15h - 12.00h Viatge cap a Martorell

12.00h - Ponència- taller “La gestió i el lideratge de la innovació a l’entorn públic”

Amalio Rey. Expert en intel·ligencia col·lectiva

13.30h - 14.15h Salutació del Rector i visita de les instal·lacions

14.00 Dinar

15.30h - 17.30h Sessió col·laborativa

Partint de les conclusions de les sessions del desembre, febrer i març, en aquesta darrera sessió es prioritzaran les línies de treball proposades i es concretarà la manera com es poden començar a dur a terme. S'elaboraran les conclusions finals del treball fet en el procés de reflexió.

17:30 Pausa

17.45h - 18.15h Presentació de conclusions