Es publica la darrera edició del Top 100 International Animation School Rankings.

La Universitat Politècnica de Catalunya es situa entre les 100 millors escoles del món en animació.

L'Animation Career Review ha publicat la darrera edició del rànquing d’escoles d’animació, referència mundial en aquests tipus d’estudis, dels que el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia  (CITM) de la UPC imparteix els Graus en "Disseny, Animació i Art Visual",  "Multimèdia"  i "Disseny i Desenvolupament de Videojocs".

Entre els aspectes que es tenen en compte a l’hora d’elaborar la llista es troben la reputació acadèmica, els criteris d’admissió, la profunditat i amplitud dels programes, el preu de la matrícula i la ubicació geogràfica.

Es pot consultar més informació seguint aquest enllaç o bé consultant directament la publicació original.