La UPC al Europe’s Most Innovative Universities, 2018, de Reuters

La UPC es col·loca al lloc 87 a la tercera edició del Europe’s Most Innovative Universities de Thomson Reuters

El Europe’s Most Innovative Universities és una classificació que posiciona les 100 primeres universitats europees que, amb la seves contribucions científiques i tecnològiques, deixen un impacte més elevat en l’economia mundial.

L’anàlisi s’ha realitzat utilitzant dades de Clarivate Analytics, amb l'objectiu d'obtenir una visió combinada tant de la producció científica de les institucions com de la seva aplicació a productes o serveis explotats comercialment amb patents.

La UPC s'ha classificat a la 87a posició i es manté com la 1a. politècnica estatal de la llista.

Es pot consultar informació completa sobre aquest rànquing seguint aquest enllaç.