Resultats de l'estudi "Producción científica española en Ingeniería Aeroespacial: 2005-2014" (FECYT)

La UPC és la segona universitat estatal més productiva en producció científica en Enginyeria Aeroespacial

La Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri d'Economia i Competitivitat, ha publicat l'informe "Producción científica española en Ingeniería Aeroespacial: 2005-2014"

Després de presentar les principals dades bibliomètriques de l'Enginyeria Aeroespacial al marc internacional (publicacions per anys, % per països, etc.) analitza els principals indicadors a nivell estatal.

Segons l'informe, la Universitat Politècnica de Catalunya és la segona institució estatal més prolífica en publicacions en Enginyeria Aeroespacial, considerant la base de dades Scopus.

Es pot consultar l'informe complet seguint aquest enllaç.