S’ha publicat l’edició 2016 del THE World University Ranking (WUR) i del THE WUR by Subject

La UPC manté posicions a la classificació general i es classifica entre les 100 primeres en Ciències de la Computació.

El THE WUR classifica les primeres gairebé mil universitats del món a partir de l’anàlisi de tretze indicadors vinculats a la recerca, la docència, la internacionalització i el prestigi de les institucions. El THE WUR by Subject posiciona les 100 primeres institucions a partir de la mateixa relació d’indicadors, si bé variant el pes de cadascun.

A les sis classificacions habituals del by Subject (Arts i Humanitats,  Clínica, Pre-clínica i Salut, Enginyeria i Tecnologia, Ciències de la Vida, Ciències Físiques i Ciències Socials), s’hi han incorporat enguany, per primer cop, Economia i Negocis i Ciències de la Computació.

Cap institució estatal es posiciona a Enginyeria i Tecnologia, i la UPC és l’única d’aquest context que ho fa a Ciències de la Computació, concretament al lloc 93.

Es pot consultar la informació completa seguint aquest enllaç.