S'ha actualitzat l'edició 2021 del SIR Iber

La UPC manté el lideratge entre les politècniques estatals

El SIR Iber (Scimago Institutions Ranking Iberomericà) classifica les institucions d’educació superior d’Andorra, Espanya, Portugal i els països llatinoamericans, i ho fa a partir de l'anàlisi de tota una sèrie d'indicadors vinculats a la recerca, la innovació i l’impacte social de les institucions.

Per a ser inclosa en el rànquing, la universitat ha de tenir indexat un mínim d'un document a Scopus durant el quinquenni analitzat. En l'actual edició, 1.732 institucions compleixen aquest requisit, 433 de les quals es van classificar també en el SIR World Report.

La llista publicada s’ordena pels resultats a l'indicador “Producció Científica” o Output,  Tenint en compte aquest indicador, la  UPC es col·loca en el lloc 20 a nivell global, i és la 1a politècnica de l'estat.

Pot consultar-se la informació completa seguint aquest enllaç.