S'ha publicat la primera edició del CWUR Rankings by Subject

La UPC es posiciona entre les 10 primeres universitats del món en tres categories científiques

El CWUR Rankings by Subject posiciona les 10 primeres universitats del món en 227 categories científiques del Journal Citation Reports (JCR) de Clarivate Analytics, fins fa poc propietat de Thomson Reuters.

Per fer-ho es basen en una mesura centrada en la producció científica de les institucions, que considera el número de publicacions científiques que apareixen en les revistes de major prestigi en els darrers deu anys. Seguint aquest enllaç es pot consultar l'algoritme que utilitzen, a partir de l'Eigenfactor de les revistes i de l'Article Influence Score de les publicacions.

La UPC es classifica en el 4rt. lloc mundial a les categories "Enginyeria, Multidisciplinar" i "Matemàtiques, Aplicacions Interdisciplinars". A "Tecnologia de l'Edificació i la Construcció" es col·loca a la 9a. posició. En els tres casos és l'única universitat d'àmbit estatal de la classificació.

Es poden consultar les classificacions completes seguint aquest enllaç.