S'ha publicat l'edició 2016 de l'ARWU by Broad Subject Fields (Rànquing de Xangai)

La UPC puja posicions a Enginyeria, Tecnologia i Ciències de la Computació i es col·loca entre les 100 millors universitats del món en aquest camp.

El dia 8 de setembre s'ha publicat l'edició 2016 de l'Academic Ranking of World Universities by Broad Subject Fields del rànquing de Xangai.

Aquest rànquing analitza una sèrie d'indicadors especialment vinculats a la recerca de les institucions, com ara els investigadors altament citats a les publicacions indexades a la base de dades de Thomson Reuters, Web of Science.

La UPC ha millorat posicions al camp d'Enginyeria, Tecnologia i Ciències de la Computació, passant del rang 101-150 al 76-100.

Es pot consultar tota la informació seguint aquest enllaç