Vés al contingut (premeu Retorn)

S'ha publicat l'edició 2017 del Rànquing de Taiwan (NTU Ranking)

La UPC es posiciona entre les 100 millors universitats del món en quatre disciplines.

El 10 d'octubre s'ha publicat l'edició 2017 del Performance Ranking of Scientific Papers for World Universities. Editat per la National Taiwan University (NTU), és conegut també com a NTU Ranking o Rànquing de Taiwan.

Aquest rànquing avalua la productivitat, impacte i excel·lència de les publicacions científiques de les institucions a partir de dades bibliomètriques obtingudes a les bases de dades de la Web of Science.

A més de la classificació general, l'NTU publica també sis classificacions per camps i catorze per disciplines.

La UPC puja posicions a la classificació general, al lloc 440, i es col·loca entre les 100 primeres institucions en Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica, Enginyeria Civil, Matemàtiques i Ciència dels Materials.

Es pot consultar la informació completa seguint aquest enllaç.