Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / S'ha actualitzat l'edició 2021 del Rànquing de Taiwan (NTU Ranking)

S'ha actualitzat l'edició 2021 del Rànquing de Taiwan (NTU Ranking)

La UPC es col·loca entre les 100 millors universitats del món en tres disciplines.

S'ha actualitzat l'edició 2021 del Performance Ranking of Scientific Papers for World Universities. Editat per la National Taiwan University (NTU), és conegut també com a NTU Ranking o Rànquing de Taiwan.

Aquest rànquing avalua la productivitat, impacte i excel·lència de les publicacions científiques de les institucions a partir de dades bibliomètriques obtingudes a les bases de dades de la Web of Science.

A més de la classificació general, l'NTU publica també sis classificacions per camps i vint-i-set per disciplines.

La UPC es col·loca entre les 100 primeres institucions en  Enginyeria Civil, Matemàtiques i Enginyeria Mecànica, Industrial i Aeronàutica.

Es pot consultar la informació completa seguint aquest enllaç.