Vés al contingut (premeu Retorn)

S'ha publicat l'edició 2016 del Rànquing de Taiwan (NTU Ranking)

La UPC es manté entre les 100 millors del món i continua liderant la classificació estatal al camp de l'Enginyeria

El 10 d'octubre s'ha publicat l'edició 2016 del Performance Ranking of Scientific Papers for World Universities. Editat per la National Taiwan University (NTU), és conegut també com a NTU Ranking o Rànquing de Taiwan.

Aquest rànquing, anomenat durant les primeres edicions HEEACT, arran del Higher Education Evaluation & Accreditation Council of Taiwan, avalua la productivitat, impacte i excel·lència de les publicacions científiques de les institucions a partir de dades bibliomètriques obtingudes al Science Citation Index (SCI) i al Social Science Citation Index (SSCI) de la Web of Science.

A més de la classificació general, l'NTU publica també sis classificacions per camps i catorze per disciplines.

La UPC es manté entre les primeres 500  institucions de tot el món a la classificació general, lidera el panorama estatal en el camp d'Enginyeria i es posiciona a tota una sèrie de disciplines,a algunes entre les 100 millors del món com ara Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica, Enginyeria Civil, Ciències de la Computació i Matemàtiques.

Es pot consultar la informació completa seguint aquest enllaç.