S'ha publicat l'edició 2017 de l'U-Ranking

La UPC manté el lideratge estatal en Innovació i Desenvolupament Tecnològic

L'U-Ranking, elaborat per l'Ivie, amb la col·laboració de la Fundación BBVA, vol crear un conjunt d’indicadors sintètics amb els que analitzar l’activitat del sistema universitari estatal.

Els indicadors fan referència i es distribueixen en tres grans dimensions: Docència, Recerca i Innovació i Desenvolupament Tecnològic. Cada dimensió, al seu torn, es desagrega en quatre àmbits: Recursos, Producció, Qualitat i Internacionalització.

U-Ranking ofereix dos tipus de classificacions. La primera, que anomenen simplement U-Ranking, ordena les universitats segons el seu rendiment. La segona, anomenada U-Ranking Volum, classifica les universitats segons el seu volum de resultats.

La UPC manté el lideratge de rendiment en la dimensió d'Innovació i Desenvolupament Tecnològic i, pel que fa al volum, es col·loca per primer cop en primera posició en la dimensió de Recerca i en la d'Innovació i, de nou, Desenvolupament Tecnològic.

A nivell global, és la segona universitat més productiva de tot l'estat.

Es pot consultar la informació completa seguint el següent enllaç.