S'ha publicat l'edició 2017 del Times Higher Education (THE) Young University Rankings

La UPC es manté entre les 150 millors universitats joves del món al THE Young University Rankings

El Times Higher Education Young University Rankings, que a l'edició anterior s'anomenava THE 150 under 50, posiciona aquest any les 200 primeres universitats de tot el món amb menys de 50 anys d'ençà de la seva constitució.

A l'hora de classificar-les utilitza els mateixos tretze indicadors que el THE World University Rankings, tot i que en modula els pesos ponderats per tal de reduir el dels indicadors que fan referència a la reputació a la docència i a la recerca, més vinculats a institucions amb llarga tradició.

A l'edició 2017, la UPC es manté al rang 101-150 a nivell mundial.

Es pot consultar la informació completa seguint aquest enllaç.